مدح علی(ع) وآل علی(ع)بر زبان ماست      

 

                                       گویازبان برای همین دردهان ماست

نظرات 3 + ارسال نظر
من میگم . . . شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.manmigam.com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

only4you شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ http://only4you.in/links.html

سلام
وبلاگ جالبی داری
دوست داری آمار وبلاگتو بالا ببری (رایگان و بدونه تبادل لینک)
فقط کافیه لینکتو تو سایت ثبت کنی
این سایت در ازای کلیک کاربراش روی لینکها ....

پسری از charan city پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.charan.blogfa.com

الآن حدود یک ماهه که خیلی خسته ام و این میان دوره رو میخوام حسابی استراحت کنم
چرا؟
خوب چون خیلی کار کردم تو این یه ماهه.
من حساب کردم اندازه 160 نفر روزی تو کار میکنم.

ببینین از 160 نفری که تو گروهان ما هستن
4 تا ارشد کل داریم
پس کلا 156 نفر میمونه برای انجام کارها

از 156 نفر 2 نفر دژبان و 18 نفر هم ارشد دسته هستن
پس کلا 136 نفر میمونه برای انجام کارها

راستی تو آموزش 13 نفر زخمی و دست و پا شکسته و 17 نفر هم معاف از رژه و معاف از رزم داریم که عملا کاری انجام نمیدن
پس کلا 106 نفر میمونه برای انجام کارها

راستی داشت یادم میرفت حدود 41 نفر هم نور چشمی داریم که هر وقت میخوان میرن و میان
پس با یه حساب کتاب ساده و سر انگشتی کلا 65 نفر میمونه برای انجام کارها

راستی اگه 4 نفر منشی ، 4 نفر ارشد فرهنگی و 12 نفر مسئولین سلف و 4 نفر هم مسئول کلمن رو حساب کنیم میشه نتیجه گرفت که
کلا 41 نفر میمونه برای انجام کارها

تا فراموش نکردم بگم که 4 نفر ارشد سیاسی داریم و 16 نفر هم ارشد نظافت و 4 نفر هم مسئول تسلیحات و 8 نفر هم خادم الصلوه و 8 نفر هم مسئول تاسیسات
پس کلا برای انجام کارها میمونه 1 نفر

اون یک نفر منم و حدود یک ماهه که خیلی خسته ام و این میان دوره رو میخوام حسابی استراحت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد