اقرارابوبکرلعنه الله علیه به ورود درتابوت جهنم...

 محمدبن ابوبکرمیگوید:(درلحظات اخر ابوبکرلعنه‌ الله علیه)وقتی با او تنها شدم به او گفتم:ای  

 

پدربگو لا اله الا الله گفت: هرگز نمی گویم ونمی توانم بگویم تا واردآتش شوم وداخل 

 

 تابوت گردم!وقتی نام تابوت را آورد گمان کردم هذیان می گوید گفتم کدام تابوت؟گفت:تابوتی 

 

 ازآتش که باقفلی ازآتش بسته شده است ودران دوازده نفرند-ازجمله من واین رفیقم.گفتم  

 

عمرلعنه الله علیهگفت آری پس مقصودم کیست؟ونیزده نفردیگرکه درچاهی درجهنم  

 

هستیم.بردرآنچاه صخره ای ست که هرگاه خدا بخواهد جهنم راشعله ورکند آن صخره را  بلند می 

 

 کند.(کتاب اسرارآل محمد)

برگی از حقایق تاریخ...

معرفی اصحاب صحیفه ملعونه:ابوبکر-عمر-معاذبن جبل-ابوعبیده بن جراح وسالم بن  

 

مولی ابی  حذیفه-لعنة الله علیهم اجمعین. 

 

 

 این پنج ملعون کسانی هستند که در حجة الوداع پیمان نامه ای امضا کردند که اگر   

 

پیامبر(ص)ازدنیا رفت تا انجا که قدرت دارند نگذارند خلافت به اهل بیت (علیهم السلام) 

 

برسد. (کتاب اسرارآل محمد(ص)-سلیم بن قیس هلالی)

 

 درشناخت دشمنان اهل بیت بکوشیدوازآنان برائت بجویید  که   

 

درغیراینصورت به اهل بیت ظلم کرده اید

  

 

(وحال دراسفل السافلین جهنم جزای پیمان نامه شیطانی وپلیدخودرا میبینندوبایک  

 

 

دیگرفوتبال گل کوچیک بازی میکنند وبه یک دیگر گل میزنند وگاهی هم ملائکه عذاب  

 

 

به آنها گل میزنند!) 

 

شعری دروصف مولانا علی

علی آن راد مرد باغ احساس  

علی داماد احمد همسر یاس  

ادامه مطلب ...