اقرارابوبکرلعنه الله علیه به ورود درتابوت جهنم...

 محمدبن ابوبکرمیگوید:(درلحظات اخر ابوبکرلعنه‌ الله علیه)وقتی با او تنها شدم به او گفتم:ای  

 

پدربگو لا اله الا الله گفت: هرگز نمی گویم ونمی توانم بگویم تا واردآتش شوم وداخل 

 

 تابوت گردم!وقتی نام تابوت را آورد گمان کردم هذیان می گوید گفتم کدام تابوت؟گفت:تابوتی 

 

 ازآتش که باقفلی ازآتش بسته شده است ودران دوازده نفرند-ازجمله من واین رفیقم.گفتم  

 

عمرلعنه الله علیهگفت آری پس مقصودم کیست؟ونیزده نفردیگرکه درچاهی درجهنم  

 

هستیم.بردرآنچاه صخره ای ست که هرگاه خدا بخواهد جهنم راشعله ورکند آن صخره را  بلند می 

 

 کند.(کتاب اسرارآل محمد)

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.parsdvdshop1.com

وبلاگ خیلی خوبی داری، همین جور ادامه بده.

می خوای واسه بیشتر شدن بازدیدمون با هم تبادل لینک کنیم که لینکت تو سایتم که روزی ۱۰۰۰ تا بازدید داره قرار بگیری.

اگه مایل هستی منو با عنوان و آدرس زیر لینک کن بعد تو نظرات سایتم بگو با چه نامی لینکت کنم.

عنوان: .::هر فیلم 1000 تومان::.

آدرس: www.parsdvdshop1.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد