منم ان عاشق دلخسته دیدار حسین

منم ان عاشق دلخسته دیدار حسین
منم ان خادم دلبسته به دربار حسین


منم ان عاشق دلخسته دیدار حسین
منم ان خادم دلبسته به دربار حسین

حتم دارم نشود از در این شه مایوس
ان گدایی که نشیند سر بازار حسین

می دهد ان که سزاوار بود از دل وجان
سر نا قابل خود در ره انصار حسین

دوست باید بکند سر به ره دوست نثار
سر بی ارزش ما نیست سزاوار حسین

عالم وجاهل ومستغنی و بی برگ ونوا
همه را چشم امید است به ایثار حسین

طالب لطف وی و بنده احسان وی اند
شادمان از کرم و بخشش بسیار حسین

اصل او ثابت و فرعش به جهان نور دهد
ان چراغی که فروزان شده از دار حسین

روشنایی بدهد تا ابد این شمس وجهان
سرفراز است و فروزنده زانوار حسین

یاد از بوی گل مریم وشب بو نکند
انکه بوید گل شاداب ز گلزار حسین

خواهم ای سرو روان جان بدهم در ره تو
تا بگویند که ماییم فداکار حسین


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم من رو لینک کنی
بعد من رو خبر کن تا من هم شما رو لینک کنم....

لذت فراق...امید وصال سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ http://mehdi110a.parsiblog.com

سلام
آقای برادر با اجازت شعر یک شبی مجنون نمازش را شکست
رو گذاشتم رو وبلاگم
البته با ذکرمنبع.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد